Sign in or 

|
NightDriver |
Jorja's interview
Jun 22 2008, 7:18 AM EDT
Ik las een interview met Jorja Fox en daarin was een van de vragen:"How did your exit story evolve? It was decided she was just split from Grissom. As a couple, they are a little dysfunctional in some ways, but in other ways, they are fabulous. In areas of communicating their hearts, it's never been a specialty for either of them. " Als ik dit lees denk ik ships.. Split up, betekend toch uit elkaar gaan?? en dysfunctional in some ways as a couple.. hmm ik vond het nog wel een beetje verontrustend... Of ben ik zwartgallig aan het worden over het verloop van gsr? http://boards.cbs.com/n/pfx/forum.aspx?tsn=6&nav=messages&webtag=cbscsimb&tid=12656 Do you find this valuable? |
|
csicatgirl |
1. RE: Jorja's interview
Jun 24 2008, 1:58 PM EDT
gewoon hoop houden en blijven denken aan de woorden van David Rambo there is a future for grissom and sara in een interview tijdens de stakingen. David Rambo heeft ook recentelijk gezegd dat in de eerste aflevering van seizoen 9 grissom blij is om sara weer te zien. het gehele interview staat onder csi in de media. seizoen 9 is ook het laatste seizoen voor William Petersen mischien komt het gedicht uit Bull toch nog uit. 1 out of 1 found this valuable. Do you? |