Sign in or 

|
NightDriver |
Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
May 23 2008, 11:32 AM EDT
Het is toch te hopen dat het waar is wat Ausiello hier in het artikel schrijft (22 mei 2008). Ik duim heel erg hard. Als het waar is zou het toch wel geweldig zijn als ze dan ook nog het hele seizoen gewoon mee blijft doen ;-) of is dat teveel gewenst.. LOL
Do you find this valuable?
|
|
csicatgirl |
1. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
May 24 2008, 4:55 PM EDT
we blijven hopen maar ze komt in ieder geval weer terug dat is al iets ik moet wel zeggen ik ben weer helemaal vrolijk en kan niet wachten tot 25 september.
|
|
NightDriver |
2. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
May 25 2008, 4:42 AM EDT
Ja we blijven zeker hopen. Maar er blijft bij mij nog wel een klein donker wolkje hangen. Gewoon omdat het zo onzeker blijft. tja. Nou ja als ze nou maar terug zou komen en we zouden weten dat ze bij hem is/was/zou zijn... dan is het mij prima als ze dan maar heel af en toe opduikt in de serie. Als het maar "goed" zit tussen hun 2en. Ben wel benieuwd naar de 25e! Zeker te weten.
|
|
YoFromHolland |
3. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
Jun 3 2008, 8:28 AM EDT
Zo, hier ben ik dan eindelijk.Vind t heel tof dat Sara een paar afleveringen terug komt. Als het goed is in ieder geval in afleveringen 1 en 2. Als de schrijvers ook maar denken om t uit te maken tussen Sara en Gil dan ga ik gillen. Hoop dat ze tijdens Williams toneelstuk/afwezigheid samen op huwelijksreis gaan. Do you find this valuable? |
|
NightDriver |
4. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
Jun 3 2008, 9:15 AM EDT
Dat zou nog eens wat zijn!!!!!!!! Ik wacht vol spanning af!!
|
|
NightDriver |
5. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
Jan 16 2009, 3:51 PM EST
"Het is toch te hopen dat het waar is wat Ausiello hier in het artikel schrijft (22 mei 2008). Ik duim heel erg hard. Als het waar is zou het toch wel geweldig zijn als ze dan ook nog het hele seizoen gewoon mee blijft doen ;-) of is dat teveel gewenst.. LOL"Het is dus toch goed gekomen voor ons "geliefde" stel! YESSS Do you find this valuable? |
|
Posted Anonymously |
6. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
Jan 17 2009, 5:57 AM EST
"Het is dus toch goed gekomen voor ons "geliefde" stel! YESSS" Heb de aflevering gelijk vrijdag gekeken. Wat geweldig zeg. Wat een eind. Sara en Gil samen in een hutje. En de kus, mmmm, geweldig. Ik ben echt helemaal blij. Een mooier GSR eind had er niet kunnen zijn. De schrijvers zijn duidelijk niet gek. Want alle GSR fans zijn nu blij en hebben al aangegeven naar CSI te blijven kijken. Vind het wel heel erg jammer dat we afscheid van ze hebben moeten nemen. Zal GSR zeker missen in CSI. Maar dit einde, dit einde was wel heel erg mooi. Kan er nog wel een tijdje op voort dromen. Do you find this valuable? |
|
YoFromHolland |
7. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
Jan 17 2009, 5:59 AM EST
Berichtje was natuurlijk gewoon van mij. Was vergeten in te loggen. Geen Anonymous maar YoFromHolland.
|
|
NightDriver |
8. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
Jan 18 2009, 3:33 AM EST
"Hey Yo! Leuk dat er nog een reactie komt hier :-) Was een prachtig eind. Inderdaad erg jammer dat we voor zover afscheid hebben moeten nemen. Maar het was heel goed zo! Zo kunnen we wel weer verder dacht ik. En ook verder dromen! Zit je nog wel eens op het csi wiki gedoe dan? Ik zie weinig nederlanders binnen druppelen momenteel. Misschien dathet na deze aflevering ook nog wel minder wordt? Nou in ieder geval leuk dat ik nog wat hoor van iemand :-)) Op naar een volgende mooie csi aflevering! Do you find this valuable? |
|
YoFromHolland |
9. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
Jan 18 2009, 5:21 AM EST
Kijk veel op de amerikaanse Wiki. Maar surf niet vaak naar de Dutch pagina.Heb begrepen dat CSI seizoen 9 binnenkort begint bij RTL 4. Heb er echt heel veel zin in. Handig met ondertiteling en op tv is alles toch helderder. Denk dat ik zelf ook minder op de Wiki zal zijn. Eigenlijk is dit het einde van een tijdperk. 9 jaar CSI en een aantal jaar GSR. Voelt net als vroeger, ik was toen helemaal wild van de Flying Doctors. Maar ja, toen was er nog geen inernet. Dus elke week op de fiets naar het winkelcentrum en gidsen enzo doornemen om te kijken of daar een interview in stond met Guy of met Jackie En opeens was het afgelopen, geen Flying Doctors meer en voor mij ook geen happy end want ze eindigden niet bij elkaar. Heb jij ook zo'n jeugdserie? We schelen niet zo heel erg veel in leeftijd. Heb net even op de profiel gekeken, jij bent 9 jaar ouder dan ik. Onze dochters zijn 7, 5 en 2. Do you find this valuable? |
|
NightDriver |
10. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
Jan 18 2009, 6:48 AM EST
"Kijk veel op de amerikaanse Wiki. Maar surf niet vaak naar de Dutch pagina.Dus ze gaan toch eindelijk eens beginnen met seizoen 9? pff zou toch tijd worden. Ik denk dat er inderdaad een flink aantal zullen afhaken op de wiki's of in ieder geval veel minder aanwezig zullen zijn na verloop van tijd. Er zijn natuurlijk wel de DIE HARDS die door gaan. Met ondertiteling gaat het hier ook net iets beter, hoewel de laatste tijd (door facebook/chat, wiki's enz) het wel beter gaat moet ik zeggen. Maar ondertiteling maakt sommige uitdrukkingen toch wat duidelijker. Mijn jongste dochter is 10 en mijn oudste is 13. Ik heb flying docters ook gekeken. Maar het is niet heel erg blijven hangen ik vond die ene dokter met kate zo leuk geloof ik (was het kate?) Die dokter ging er later uit als ik het goed heb. Ik vond ER erg leuk maar dat was alweer een tijdje later geloof ik. Vooral Doug and carol.. tja, en toen die in seizoen 4 uitelkaar gingen (zonder internet hier) ben ik gestopt met kijken.. Het "regelmatig kijken" dus mistte ik de hereniging met dit leuke stel. (die ik eigenlijk pas van de week op internet heb opgezocht. Ik zat er meteen weer helemaal in :-)) ) Nu kijk ik ER omdat ik weet dat het in maart afgelopen zal zijn. En ik wil weten hoe het abby en Luka is vergaan. (kan het ook op surfthechannel kijken, maar ja. dan blijf je aan de gang he. Do you find this valuable? |
|
NightDriver |
11. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
Jan 18 2009, 6:52 AM EST
Heb wel heel veel leuke series gezien haha maar volgens mij heb ik meer in mijn "uithuisgaan" periode meer series gevolgd, gilmore girls, grey's, judging amy en nog wat crime scene achtige series.. Maar van de eerste drie heb ik wel de dvd's van. "Jag" zag ik pas geleden een paar afleveringen van. Dat leek me ook wel leuk. Vooral als je dan de wikipedia er op na leest en de characters leert kennen. Maar goed, toen het voor het eerst op tv was vond ik er geloof ik geen bal aan want anders had ik wel vaker gekeken. oh ja.. vroeger keek ik DALLAS hahahaha.
|
|
YoFromHolland |
12. RE: Komt het dan toch nog goed voor Sara en Gilbert ?
Jan 29 2009, 8:35 AM EST
Dacht dat ik ergens had gelezen dat RTL eind Januari ging beginnen met CSI maar het lijkt erop dat het eind Februari word. Balen.Gilmore Girls, Judging Amy en Dallas enzo heb ik eigenlijk nooit gezien. ER kijk ik ook regelmatig rond 19.00 uur op NET 5 geloof ik. Maar dat zullen vast herhalingen zijn. Is wel een hele toffe serie. Heb eigenlijk alleen CSI LV op dvd. O, ja en de eerste 2 seizoenen van McCleods daughters, maar die heb ik nog niet gekeken. Zou heel graag willen dat de australische Police Rescue op dvd te koop komt. Vond ik vroeger een geweldige serie. Helemaal verliefd op de stoere policeman Mickey. Ken je die serie? Las op de Wiki dat de eerste aflevering na Grissom's vertrek erg leuk was. Heb jij m al gezien? Ik eigenlijk niet. Do you find this valuable? |